Функції соціального педагога




Чим займається
соціальний педагог ЗНЗ?
Соціальний педагог забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяє взаємодії навчальних закладів, сім'ї, служб у справах неповнолітніх, соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.
Виконує функції:
- діагностичну: вивчає та оцінює особливості діяльності і розвитку учнів(вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому, неформальних молодіжних об'єднань; досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків;
 - прогностичну: прогнозує на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи; прогнозує результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;
 - консультативну: дає рекомендації (поради) учням, батькам, вчителям та іншим особам з  питань  соціальної педагогіки; надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу дитячим, молодіжним об'єднанням, дітям, підліткам, які  потребують піклування чизнаходяться у складних життєвих обставинах тощо;
- захисну: забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо);
 - профілактичну: переконує учнів в доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя; сприяє попередженню негативних явищ в учнівському середовищі;
- соціально-перетворювальну: надає соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб учнівської молоді; здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально-незахищених категорій дітей; сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;
- організаційну: координує діяльність й взаємодію усіх суб'єктів соціального виховання; сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків; формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих.

0 коммент.:

Дописати коментар

Новіша публікація Головна сторінка

Робота з учнями

На платформі Blogger.

Сайт навчального закладу

Social Icons

Ласкаво запрошую до свого блогу!

Ласкаво запрошую до свого блогу!

Про мене

Лавренко Тетяна Володимирівна
Місце роботи: Городнянська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2
Адреса навчального закладу: вул.Троїцька, 4, м. Городня, Чернігівська обл.
Посада: соціальний педагог
Освіта: вища, закінчила Чернігівський державний педагогічний університет ім.Т.Г.Шевченка, 2006 р.
Спеціальність: історія, соціальна педагогіка.
Кваліфікаційна категорія: перша.
    Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

    Загальна кількість переглядів сторінки


Recent Comments